Atât Google şi Bing au adăugat multe caracteristici sociale de căutare pe parcursul anului trecut. S-a purtat, de asemenea, o discutie despre utilizarea „semnale sociale” pentru a ajuta la rang rezultatele de căutare obişnuite. Dar chiar foloseste vreunul dintre motoarele de cautare majore aceste semnale sociale la imbunatatirea rangului la rezultatele căutării obişnuite? Un pic, mi-au spus. În special, statura pe Twitter ar putea contribui la influenţa modul în care o clasează în pagina de căutare web.

Am adresat catre Bing şi Google şase întrebări cu privire la modul în care utilizează date sociale de la Twitter şi Facebook. În special, am vrut să ştiu modul în care datele au influenţat rezultatele regulate căutare pe Web, nu impactul pe care îl are la instrumente specializate de căutare sociale pe care le au.

Mai multe detalii la pagina What Social Signals Do Google & Bing Really Count?

2 thoughts on “Ce semnale sociale iau Google si Bing in calcul cu adevarat?

  1. Banuiam de multa vreme ca Google ia in considerare linkurile provenite de la Facebook. Atata vreme cat ele sunt afisate ca si IBL-uri in Webmaster Tools este aproape cert ca Google le asociaza cu tine, ca si vot de incredere. Cat conteaza ? Urmeaza sa aflam.

  2. Sunt de parere ca factorii astia sociali conteaza destul de putin in prezent. Nu zic ca nu sunt prezenti dar cine stie… poate dau doar bonusuri sau ridica doar flaguri.

    Cred ca pe viitor, odata ce butonul de Google +1 o sa iasa din „beta”, acesta o sa conteze destul de mult pentru Google.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *