Am vazut si eu ca mai tot omul zilele astea prin presa si pe site-urile de stiri tot felul de articole despre o femeie pe nume Erin Daye care a facut-o cu 1001 insi in timp de 15 ore. Chestie care m-a lasat cu un mare „WOW”. Impins de curiozitatea de a vedea si eu cine este aceasta Erin Daye sau mai bine zis daca e ceva de ea, am facut niste mici cautari pe internet. I-am gasit site-ul personal unde la sectiunea legata de gangbang-ul respectiv are un citat frumos si anume „I really do fuck my fans” si imediat sub acest citat este un buton la care scrie dedesub „Click the Bunny Ranch icon above to make your appointment with me now!”. Si daca cineva are timp sa creada ca acele fete (daca o sa intrati o sa vedeti ca sunt mai multe) fac gesturi de caritate, inseamna ca alte cuvinte nu isi mai au rostul. Poate fi privita aceasta manevra cu recordul si ca o chestie de marketing in sensul ca si-a facut Erin o super promovare care va aduce direct sau indirect si la promovarea Bunny Ranch-ului. Pe de alta parte ma intreb cati dintre cei 1001 i-au devenit fani, adica membrii pe site unde se platesc intre 16 si 25 USD pe luna pentru acces la diferite materiale cu ea si alti(e) colegi(e) din breasla. Eventual astept si alte pareri cu privire la acest subiect.

5 thoughts on “Marketing?

  1. ma chinui sa gasesc si eu dovada video ca s-o intamplat minunea asta cu Erin Daye si gangbangul ei de 1001 de penisuri. mi se pare enorm….si putin ireal….nu imposibil, dar cu siguranta greu de imaginat. daca stie careva un link ceva, va rog trimite-ti. peace

  2. Dupa mine, campania de marketing a fost foarte bine gandita. Noi, ca barbatii, ne gandim, mama ce galeata e aia, mama ce au tras-o aia si tot felul de chestii d-astea. Traficul castigat pe site si implicit numarul de clienti obtinuti de duduia cu pricina e semnificativ, in viziunea mea. Nu conteaza chiar deloc daca recordul a fost omologat sau nu. Nu conteaza nici macar daca respectiva si-a tras-o cu unul sau cu 1001. Tot ceea ce conteaza e valul mediatic iscat.
    Pentru exemplificare, uitati-va ce valuri a iscat parasuta aia de Plugaru, puternic mediatizata de Libertatea. Rampa de lansare – Budoar. Uitati-va cate referinte are aici – http://www.google.ro/search?hl=ro&rlz=1B3GGGL_enRO223RO223&q=%22alina+plugaru%22&btnG=C%C4%83utare&meta=
    Intrebati orice sofer de maxi-taxi sau orice zugrav daca a auzit de Plugaru si o sa va zambeasca smechereste.Deja a inceput sa-si dea cu parerea despre una sau despre alta. Prin porn poti ajunge vedeta in foarte scurt timp. Daca o sa cautati un alt domeniu prin care te poti ridica la fel de repede – politica. Ganditi-va ca acum 3 ani nici nu stiati cine e Elena Udrea. Asa cum peste inca 3, de asemenea n-o sa mai stiti cine a fost respectiva.

    In concluzie, totul e doar imagine generata de media si, implicit, proiectia imaginii in mintea noastra.

  3. Da, asa e. Cunosc faza cu Alina Plugaru. Chiar ma rugase un tip sa ii fac rost daca pot de seria aia „Absolut totul despre sex” sau cum ii spunea in care mai juca Alina.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *