Daca in domeniul Web (design, programare, etc.) relatam faptul ca „the content is the king”, in viata de zi cu zi putem spune fara sa gresim deloc ca informatia este „the queen”. Este un fel de axioma vorba ca omul bine informat evita multe greseli in viata (in functie bineinteles si de capacitatea lui de a prelucra informatia). Eu, de exemplu, eram interesat ca pe viitor sa ma abonez la pachetul de internet mobil oferit de Zapp la 39Euro pe luna, care dupa cifre parea de 2 ori mai ieftin si de vreo 5-6 ori mai bun. Insa citind un articol online pe destul de celebrul portal „9AM” am cam descoperit ca informatiile relatate nu sunt chiar reale si automat mi s-a mai luat din avant. Oricum pana ajung sa fac asa investitie o sa vad poate prind pe la vreun prieten sa testez mai mult timp serviciul asta. Cat despre partea de telefonie eu nu am facut nici un contract cu nimeni ca stiam de la inceput de chestiile astea cu clauzele bine ascunse. Am decat 2 cartele, una de Vodafone si alta de Cosmote. Doar ca pe cea de Cosmote o folosesc doar cand am nevoie stricta de ea. In timp ce scriam acest articol mi-a mai venit in gand o intrebare si anume ce s-ar fi intamplat daca absolut toata lumea sau, ma rog, sa zicem un procent de 80% din populatie ar relata toate tepele primite. Unde s-ar duce comertul romanesc cu acele produse / servicii?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *